tiistai 19. syyskuuta 2017

RIP JESPERI

Mulla on ollut montakin hyvää tekstiä päässäni viime päivinä, paljon kivoja fiiliksiä. Meillä on ollut paljon ilon aiheita, koulu on alkanut mukavasti hiljalleen ja ihan just päästään jo hyppäämään lentokoneeseen kohti uutta seikkailua. Viime torstaina oli myös mun synttärit ja pitkästä aikaa mentiin syömään, se oli yllätys mieheltä ja paikalla oli myös meidän molempien vanhempia. Kiva yllätys :) Mutta sitten...

Meidän rakas pörröinen poikamme, Jesperi nukkui pois to-pe välisenä yönä. Tärkein ja rakkain nappisilmäinen aurinkoni <3 Viikonloppu oli todella kurja ja surullinen, ikävä on tosi kova. Jesperi oli mun pitkäaikaisin karvainen ystäväni, ollaan yhdessä eletty ja koettu paljon ja vaikka olen joutunut menettämään eläinystäviä ennenkin, oli tämä varmasti vaikein. En ole koskaan joutunut turvautumaan apuun unensaamisen suhteen, ennenkuin nyt. Koko viikonloppuna en ole nukkunut kunnolla ja kroppa on ollut jonkinlaisessa shokkitilassa, on edelleen. 

Jepu alkoi olla jo vanha. Hän ei koskaan sairastellut, mutta viimeisen puolen vuoden aikana alkoi ilmetä hiljalleen eri juttuja ja vaivoja. Jotenkin tiesin ja tunsin jo ajat sitten, että kovin pitkään ei enää olisi yhteistä taivalta jäljellä. Jepu sen myös katseellaan mulle kertoi, ymmärsin vaikken halunnut uskoa. Pikkuinen nukkui rauhassa pois, hänellä oli hyvä elämä johon mahtui paljon eläintovereita ja rakkautta. Nyt koti on tyhjä ja hiljainen. 

Tämä päivitys on omistettu Jesperille <3












Hyviä porkkanamaita kulta, nyt pääsit moikkaamaan Pupustiinaa <3





Ei kommentteja: