torstai 3. marraskuuta 2016

TYÖN RASKAAN RAATAJA

Otsikosta voikin jo päätellä, mihin kaikki aika on viime viikkoina hävinnyt. Halusin vähän lisäbuustia elämään ja keksiä vähän uutta vaihtelua. Olen viime ajat etsinyt erittäin tiuhaan itselleni uudenlaista sivuduunia opiskelujen ohelle, jotta ei tarvisi niin pahasti lompakon nyörejä enää kiristellä. Ja onneksi kova uurastus ja haastatteluissa ravaaminen palkitaan aina. Nyt nimittäin vihdoin sen uuden työn sain! Nyt painan sitten toistaiseksi kahta eri osa-aikaista hommaa koulutusten ohella ja vaikka tämä tulee olemaan rankkaa varsinkin fyysisesti, niin mitä sitten? Minä pidän siitä. :) Kaikki on asenteesta kiinni ja siitä miten asioihin suhtautuu. ;)




Olen aina ollut sitä mieltä, että kun johonkin asiaan panostaa itse täysillä ja tekee kaikkensa sen eteen niin sen myös saa. Mielestäni asioiden eteen pitää oppia tekemään töitä. Toki on osattava olla itselleen myös armollinen ja ymmärtää milloin hiljentää tahtia tai pyytää apua. Itse tahdon tienata omat rahani esimerkiksi. Mulle tulee aina hirveän huono fiilis, jos olen joutunut pyytämään taloudellista jeesiä jostain. Joskus on ollut pakko, se on vain hyväksyttävä ja nöyrryttävä. Kaikesta avusta tulen aina olemaan myös enemmän kuin kiitollinen. Kiitos teille, kenelle kiitos kuuluu. Mutta mieluummin tienaan itse. Olen aina tehnyt kovaa duunia, sellaista mistä moni kieltäytyisi. Siivoustyöt, puhelinmyynti, tarjoilija, mainostenjako... Esimerkiksi. Mutta minäpä tykkään "hanttihommista". Siinä pääsee tekemään kunnolla jotain, samalla tavalla kuin tykkään treenatakin kovaa. ;) Mua ei kirveelläkään saisi istumaan toimistohommiin tai vastaavaan. Olen tekevä ihminen :D

Nyt tämä tekevä ihminen myös opiskelee yhtä niistä monista haave-aloistaan ja siinä sitä työnsarkaa vasta riittääkin! Mielenkiinnolla on nokka kohti tulevaisuutta niin tulevien opiskelu-, työ- kuin muidenkin asioiden saralla. ;) Paljon ihania haaveita toteutettavana ja vihdoinkin voi konkreettisesti alkaa viemään ajatuksia teoiksi, pikku hiljaa. :)

On ihanaa, kun myös mieheni opiskelukuviot ovat alkaneet tuottaa hedelmää. Hän opiskelee myös omaa haave-ammattiaan näyttelijänä ja heidän ensimmäinen näytelmä on kerännyt jo näin heti alkuun paljon yleisöä ja mahtavia positiivisia arvosteluja. Viime viikon keskiviikkona ollut ensi-ilta oli ihan huikea, olen niin ylpeä miekkosestani <3 Kyllä se elämä vaan kantaa kun vain ymmärtää itse työskennellä omien haaveiden eteen. Kaikki on itsestä kiinni, eikä mikään menestyminen tunnu niin hyvältä kuin se, minkä eteen on paiskinut tosissaan hommia itse!




HYVÄ ME! WE CAN DO IT <3



Ei kommentteja: